Recenze   Návody   Downloady   Tipy&Triky   Cheaty   Screenshots   Wallpapers

Richard Burns Rally

Žánr: Simulátor                                                                                Výrobce:Warthog

Známá jména táhnou.Tony Hawk,Tiger Woods či Colin McRae,to jsou ti,jejichž herní série se drží na výsluní,ať už jsou jejich výkony jakékoliv.Teď k nim se svou počítačovou hrou přibyl závodník rally Richard Burns.Obrazek
A jaké jeho rally je? Pokud pomineme několik nepříliš podstatných detailů,lze odpovědět jasně-skvělé.Vlastně spíše dvěma slovy-skvělé a brutální.Richard Burns Rally je totiž hra propracovaná až fanaticky.Ono hned v menu ,až budete mapovat klávesy „nastartovat“ a „spojka“,si uvědomíte,že na vás čeká něco vyjímečného.A až hupsnete do auta a v první zatáčce vyplachtíte ze silnice a ve druhé a ve třetí taktéž,vaše očekávání či obavy se potvrdí.Budete se muset naučit odhadovat zatáčky a celou dobu sledovat tachometr.To,že vaše auto zvládne za pár chvil akcelerovat na 180 km/h,rozhodně neznamená,že byste se takovou rychlostí měli pohybovat.Krajnice vás budou táhnout ze silnice,skoky vás naprosto rozhodí a vy se budete zpočátku snažit vůbec se udržet na silnici.

Naštěstí je tu profesionálně zpracovaný trénink,který musíte zvládnout,aby vás hra pustila do šampionátu a dovolila odemknout další z 36 tratí a osmi závodních aut.V tréninku nejvíce oceníte českou lokalizaci,která zahrnuje dabing našich závodníků Kresty a Tománka.Richard Burns Rally je hra až nepříjemně realistická a obtížná ,ale díky tomu se budete cítit  jako král silnic-tedy až projedete zatáčku s přibržděním levou nohou,až si na ledu švihnete skandinávskou otočku a brzdit budete zásadně ručkou.

===============================================================

Reálnost                  Bez volantu téměř neovladatelné
  Propracovanost        Není moc vhodné pro začátečníky v tomto oboru her