Recenze   Návody   Downloady   Tipy&Triky   Cheaty   Screenshots   Wallpapers

Halo: Combat Evolved

Žánr: FPS
Výrobce:Gearbox Software

Výborná XBOXová FPS Halo,která se přiřítila i na PC.Na počítačové verzi pracoval tým od Gearbox Software.Hra vypadá vcelku dobře,příběh je totožný s tím,který jsme mohli zažít na XBOXu.Majitelé PC se ale dočkali mnohých vylepšení.Například přepnout do rozlišení až 1600x1200.Těšit se můžeme na nové zbraně a vozidla.Ani fandové MP nezůstali opomenuti a dočkali se klasického TDM nebo například modu King of the hill,CTF,Race,oddball nebo DM).Obrazek

Příběh hry vás zavede na obřím uměle vytvořeným prstenci kdesi ve vesmíru coby jako specialista určený pro boj s nebezpečnými nepřáteli.Brzi zjistíte,že na prstenci nejste sami.Toto území totiž objevila i neznámá rasa agresivních Covenantů,kteří vám půjdou po krku.Během hry se budete pohybovat převážně v rozlehlých exteriérech (naštěstí). Ovšem budou zde i mise v budovách,které jsou na tom hůře,neboť textury a prostředí v budovách se neustále opakují (autorům asi došla fantazie).

I když po vás na každém kroku půjdou nepřátelé,tak se nebojte,že nemáte šanci. Jste totiž "supervoják",který je téměř nezranitelný. Máte totiž speciální obleček s energetickým polem.Při jeho vysokém poškození (vybití) stačí počkat (uslyšíte zvuk jako u meče ze Star Wars) a hurá opět do akce. Místy ale hra připomíná obyčejnou "chodičku",musíte si hledat cestu.Občas je hra velice nudná,hlavně na začátku,kdy se musíte dostat z vaší vesmírné lodi,kterou napadli právě Covenanté.Jelikož je to pro ně první meta,musíte se prostřílet z lodi na prstenec,aby jste se na konci hry opět na loď vrátili.

=================================================================

Neutuchající akce   Stále se opakující interiéry
  Možnost povozit se ve vozidlech