Recenze   Návody   Downloady   Tipy&Triky   Cheaty   Screenshots   Wallpapers

Castle Strike

Žánr: Strategie
Výrobce: Related Designs

Castle Strike je strategie z dob středověku, která hráče postaví do role vůdců jednoho ze tří hratelných národů (Anglie, Francie, Germánská říše) aby je vedl napříč mnoha bitev ke konečnému vítězství.
Princip hry je jednoduchý, postav základnu, vycvič armádu a znič nepřítele.
Na začátku hry máte pouze hlavní budovu (hrad) ve které stavíte rolníky, kteří dokáží stavět další
Obrazekbudovy, které jsou životně důležité pro váš další postup ve hře, jsou to například kasárny pro výcvik pěchoty, stáje pro výcvik jezdectva či alchymistická dílna pro výrobu děl a katapultů. Vycvičené jednotky lze dále vylepšovat, pěchotu můžete vylepšit lepší zbrojí a jízdu jakbysmet. Tato vylepšení a budovy ovšem nejsou zadarmo, a potřebujete k tomu několik základních surovin (zlato, ruda, dřevo, kámen) které těžíte z různých dolů, které jsou rozesety po mapě , musíte na to ale obětovat nějaké ty dělníky, protože dřevu nenarostou nožičky aby samo docupitalo do vašeho skladiště

Tak to byli obyčejní pěšáci, dále tu máme neobyčejné pěšáky nazývané též „hrdinové“.

Každá strana má několik vlastních hrdinů, z nichž každý oplývá jinými vlastnostmi a tito hrdinové vás doprovázejí i v hlavní kampani hry. V klasické bitvě můžete mít maximálně tři ale ke každému můžete navíc přidělit určitý počet vojáků, kteří se jakoby začlení do skupiny velené právě tím hrdinou pod kterého je zařadíte, ale mluvím tu maximálně o 15ti vojácích, čímž se dostávám asi k největšímu problému Castle Strike což je limit jednotek, můžete jich mít žalostně málo, mluvím zde řádově o několika málo desítek jednotek, takže nečekejte žádné gigantické bitvy, je to ale vykompenzováno grafickým provedením hry, které je na strategii provedeno na výbornou a to i s ohledem na to že je rok 2009, a Castle Strike vyšlo někde kolem roku 2003.
Dále bych ještě zmínil podporu hry více hráčů a to bud po internetu nebo přes LAN.
Sečteno podtrženo, Castle Strike je dobrá strategie, která vás na pár večerů zabaví, ovšem nic netrvá věčně.

=================================================================